понеделник, 12 юли 2010 г.

Полезен сайт

Миналата седмица нямах и време да потърся тема, а и нямаше конкретни въпроси. Затова ще ви насоча към един полезен сайт за Blogger, на който попаднах благодарение на tcvetelinka.

Blogger Widgets

Напоследък рядко се ровя из настройките и бях пропуснал, че Blogger подготвя инструмент за статистика. Засега е достъпно само в Blogger на чернова, но предполагам до няколко месеца ще е пуснат. Не бях обърнал внимание също, че вече има възможност да добавите официалният бутон за споделяне, който излиза като опция при редактиране на притурката за публикации. Има и други интересни неща, обяснени подробно и със скрийншоти.
Очевидно, въпреки бъговете Blogger, работят упорито и правят нещата все по-лесни и функционални.
От седмица две, направих и блог в другата популярна платформа- WordPress. Имах регистрация отдавна, но ми се виждаше неудобен и труден за работа. Става въпрос за безплатната платформа, а не за собствен сървър. Все още е така и определено платформата не е подходяща за начинаещи. Има опции, които Blogger няма, но важи и обратното.
Шаблоните са написани по-професионално и при проверка за валидация ми показа само една грешка, докато дори оригиналните шаблони за Blogger имат над 30-40.
Все пак думите, че това е по-добра платформа са пресилени, а и прочетох доста критики от потребителите и.
Когато натрупам повече впечатления ще се опитам да ги обобщя и тук.

3 Коментара:

tcvetelinka каза...

За WordPress, и аз си направих,но ми се стори страшно и трудно поне засега...В Blogger някак си се ориентирам по-лесно с нещата.

Zvetanka Shahanska каза...

Благодаря, инфото е полезно. Много помагаш:)

Владимир Кабрански каза...

@tcvetelinka , по-труден е. Ако бях начинаещ, щях да се откажа.
@ Zvetanka Shahanska, дано. Това е целта:)

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Правила за съдържанието

Криейтив Комънс договор
Произведението използва Creative Commons Признание-Некомерсиално-Без производни 2.5 България License. Моля, копирането на материали от тук, да става с указване на източника с реален линк.
Блог класация

За мен

Моята снимка
"Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка. Ако двамата имаме по една идея или информация и ги разменим, всеки ще има по две!" Джордж Бърнард Шоу

Намерете ни във Facebook

  ©Другият - Всички права запазени

Template by Dicas Browser | Template original Dicas Blogger | Topo