сряда, 15 юни 2011 г.

Бутон Google +1

От около три месеца Google има нов проект. Бутончето Google +1, по идея е начин да препоръчате нещо, което ви е харесало на други хора. Засега от Google признават, че практическата стойност е нулева, но ще видим как ще се развие проекта. В началото и like, на Facebook, беше без практическа стойност.
Бутончето ще могат да ползват само потребители с профил в Google, а за България повечето хора са запознати само с търсачката, Blogger и Gmail.
Реших да се включа в експеримента и поставих и аз бутонче тук и в Нямам идея. За потребителите на Blogger, които използват стандартни шаблони, бутончето е включено към набора от предишните. Може да ги визуализирате от Табло за управление- Дизайн- Елементи на страницата- редактиране на притурката за Публикации. Слагате отметката пред бутончетата и готово. Ако вече сте го направили, няма нужда да правите нищо- бутона вече си е до другите.
За тези, които използват нестандартни шаблони, или искат да добавят само новото бутонче, ето описание и място от където могат да вземат код:

Google +1

Състои се от скрипт и код. Кода се постава както другите бутони, след post.body. На страницата от линка има и опции за оформление на външния вид на бутона.

3 Коментара:

Unknown каза...

То на мен само ми се появи, не го ползвам, не го и махам, пъстрее там и отделя визуално постовете :н :в

Yanita Pavlova каза...

+1 от мен :а
И аз го сложих в Хубава жена, но не мога все още да преценя дали ще се ползва повече, отколкото бутоните за фейсбук. Вероятно не, но какво от това, изглежда добре и лично на мен ми харесва.

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Правила за съдържанието

Криейтив Комънс договор
Произведението използва Creative Commons Признание-Некомерсиално-Без производни 2.5 България License. Моля, копирането на материали от тук, да става с указване на източника с реален линк.
Блог класация

За мен

Моята снимка
"Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка. Ако двамата имаме по една идея или информация и ги разменим, всеки ще има по две!" Джордж Бърнард Шоу

Намерете ни във Facebook

  ©Другият - Всички права запазени

Template by Dicas Browser | Template original Dicas Blogger | Topo