сряда, 22 юли 2009 г.

Начало

Може би първият постинг тук заблуди малко, хората които попаднаха на този блог. Всъщност направих този блог, като чернова, за да изпробвам някои шаблони за истинският си блог. Той вече направи шест месеца, а още знам много малко неща за сайтовете и блогването.
Все пак понаучих нещо. Прочел съм и продължавам да чета, каквото намеря, а и имам вече натрупан опит. Затова реших да запазя този сайт и в него да споделям нещата, които съм научил.
Ще споделям само неща, които лично съм проверил, защото на два пъти си изпатих от препоръки в сайтове, които са доста добре класирани от Google. Често в желанието си да блеснат със знания, начинаещи блогъри пишат съвети: как се блогва, как се пише и т.н. и т.н..
Моят съвет е един:
Не приемайте нищо на вяра. Бъдете внимателни и критични. Включително и към нещата, които ще прочетете тук.
И четете- в Google може да намерите всичко.

Забелязал съм доста грешки от незнание в блоговете, които следя и в началото ще започна точно с такива съвети. Тук ще събера линкове, към всички места, които знам, че могат да са ви полезни.
Преди малко качих един постинг: "Задайте въпрос" , под който ще можете да задавате въпроси и се надявам, ако не мога да отговоря поне да Ви насоча към достоверен източник или някой друг от коментиращите да го направи.
Техническите съвети ще са само за блогове , с платформа на Blogger. Ако имате въпроси , кликнете върху иконката в горният десен ъгъл и ги задайте смело.
Ще завърша този постинг с линк към една статия, на която попаднах още в началото на годината. Не съм следвал стриктно съветите, но е едно от най- хубавите неща, които съм прочел по темата.

Наръчник за блогъри

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Правила за съдържанието

Криейтив Комънс договор
Произведението използва Creative Commons Признание-Некомерсиално-Без производни 2.5 България License. Моля, копирането на материали от тук, да става с указване на източника с реален линк.
Блог класация

За мен

Моята снимка
"Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка. Ако двамата имаме по една идея или информация и ги разменим, всеки ще има по две!" Джордж Бърнард Шоу

Намерете ни във Facebook

  ©Другият - Всички права запазени

Template by Dicas Browser | Template original Dicas Blogger | Topo