вторник, 12 октомври 2010 г.

Планиране на публикации

Написали сте пост, посветен на определена дата, но на тази дата, нямате възможност да го публикувате. Пътувате или имате друг ангажимент. Не е проблем. Просто планирате публикацията, за да излезе в точно определен ден и час.
Преди дни установих с изненада, че има потребители на Blogger, които не знаят как става това. Спомних си, че и аз открих тази опция след доста време. В момента планирам сутрешните си постове, още вечерта и така сутрин не гоня времето, а имам възможност да прочета другите блогове. Но нека обясня, за тези които не знаят.
Отивате на Нова публикация:



Отдолу на полето има текст: Опции за публикуване. Кликвате върху него и се отварят опциите.



С едната можете да забраните или разрешите коментарите под поста, а другата е за датата и часа на публикуване. Въвеждате желаните дата и час и след като оформите поста спокойно натискате: Публикуване.
Публикацията ще излезе в блога в зададеното време. Ива само още една подробност- не задавайте твърде близък час (желателно е да е поне след пет минути), защото понякога се получава бъг и поста не излиза. Налага се да се отиде на редакция и да се зададе ново време.

3 Коментара:

Valkocompany каза...

Добра новина.
А аз разчитах на чернови в които публикацията излизаше със стара дата.

Владимир Иванов (krizt) каза...

Радвам се, че съм ти бил полезен.Учудих се колко хора, не знаят за тази опция. Аз самия повече от година не я бях намерил.

Dani каза...

Благодаря, Владо :а
И аз не знаех.

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Правила за съдържанието

Криейтив Комънс договор
Произведението използва Creative Commons Признание-Некомерсиално-Без производни 2.5 България License. Моля, копирането на материали от тук, да става с указване на източника с реален линк.

За мен

Моята снимка

Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка. Ако двамата имаме по една идея и ги разменим, всеки ще има по две!
Джордж Бърнард Шоу

Намерете ни във Facebook

  ©Другият - Всички права запазени

Template by Dicas Browser | Template original Dicas Blogger | Topo