вторник, 12 октомври 2010 г.

Планиране на публикации

Написали сте пост, посветен на определена дата, но на тази дата, нямате възможност да го публикувате. Пътувате или имате друг ангажимент. Не е проблем. Просто планирате публикацията, за да излезе в точно определен ден и час.
Преди дни установих с изненада, че има потребители на Blogger, които не знаят как става това. Спомних си, че и аз открих тази опция след доста време. В момента планирам сутрешните си постове, още вечерта и така сутрин не гоня времето, а имам възможност да прочета другите блогове. Но нека обясня, за тези които не знаят.
Отивате на Нова публикация:



Отдолу на полето има текст: Опции за публикуване. Кликвате върху него и се отварят опциите.



С едната можете да забраните или разрешите коментарите под поста, а другата е за датата и часа на публикуване. Въвеждате желаните дата и час и след като оформите поста спокойно натискате: Публикуване.
Публикацията ще излезе в блога в зададеното време. Ива само още една подробност- не задавайте твърде близък час (желателно е да е поне след пет минути), защото понякога се получава бъг и поста не излиза. Налага се да се отиде на редакция и да се зададе ново време.

3 Коментара:

Valkocompany каза...

Добра новина.
А аз разчитах на чернови в които публикацията излизаше със стара дата.

Владимир Кабрански каза...

Радвам се, че съм ти бил полезен.Учудих се колко хора, не знаят за тази опция. Аз самия повече от година не я бях намерил.

Dani каза...

Благодаря, Владо :а
И аз не знаех.

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Правила за съдържанието

Криейтив Комънс договор
Произведението използва Creative Commons Признание-Некомерсиално-Без производни 2.5 България License. Моля, копирането на материали от тук, да става с указване на източника с реален линк.
Блог класация

За мен

Моята снимка
"Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка. Ако двамата имаме по една идея или информация и ги разменим, всеки ще има по две!" Джордж Бърнард Шоу

Намерете ни във Facebook

  ©Другият - Всички права запазени

Template by Dicas Browser | Template original Dicas Blogger | Topo