неделя, 5 юли 2009 г.

Другият

Аз го наричам Другият.
Не знам дали това е истинското му име. Може да се нарича всякак. Не знам почти нищо за него. Не си говорим.
Мисля обаче, че той знае всичко за мен.
Наблюдава ,постоянно анализира, крои планове.
Възможно е да се лъжа. Може би той е един мързеливец и по цял ден не прави нищо. Скучен съм му, както и светът наоколо.
Знам, че не е така.
По-умен е от мен, а и по-целенасочен. Не би стоял със скръстени ръце по цял ден. Няма телевизия и книги, няма приятели, но и не се нуждае от такива.
Преди години не знаех, че съществува. Виждал съм го само два пъти.
В моменти, които съм мислил за безнадеждни.
Появи се като сянка. Щракна с пръсти и намери решение.
Изчезна по-същия начин, както и се появи. Не можах да го разгледам. Остави ме да дооправя нещата.
Скучен съм му, както и светът наоколо.
Дори не успях да му благодаря. Сигурно не се нуждае от това. Не съм сигурен и, че изпитвам благодарност.
Не ми харесва. Не ми харесва начинът по-който реши нещата. Може и да взе единственото възможно решение, но предпочитам да ме беше оставил сам да се справям. Не мисля, че е искал да ми помогне. Просто защити себе си.
Отдавна не съм го виждал, но знам ,че е наблизо. Усещам присъствието
му. Понякога усещам как ме наблюдава, но е възможно да се лъжа.
Скучен съм му, както и светът наоколо.
Приятели ме съветват да го опозная. Да поговоря с него. Заедно щели сме да станем по-силни. Може би са прави, но не искам.
Не го харесвам.
За мен той ще си остане просто Другият.
Другият в мен .


Темата винаги ми е била интересна. Изненадан съм обаче от това ,което се получи. Представях си я по друг начин. Не одобрявам и някои от написаните неща. Реших да не правя промени, но се замислям дали да сложа името си под нея. Не съм сигурен дали аз съм я написал .

19.01.2009г
Гр. / не се чете /

/не се чете/.../ Другият/

...

6 Коментара:

Ирония Идиотова каза...

Надявам се,че Другият е по-весел, по- небрежен и по-усмихнат:), по-закачлив и по-по- всичко онова, което допълва krizt и в същото време разделя :))) Поздрави:)

Владимир Кабрански каза...

Аз съм по-весел, по-небрежен и по-усмихнат. Той допълва мен, а не аз него.
Всъщност, кой ти отговаря? Аз или той?
:)))

Ирония Идиотова каза...

Недей така, че започваш да ме плашиш;))))))С интерес ще следя Другият и след време ще ти отговоря, може нали?!:)))))))

Владимир Кабрански каза...

Боя се,че ще те разочарова.Поне засега идеята ми за този блог е да споделя, някои неща за блогването, които съм научил. често виждам, как хората не знаят как да направят елементарни неща, като качване на клип в блога, например.Освен това, понякога се налага да кача нещо в мрежата, а не искам да е в другият блог.
И още нещо.В старият блог има и доста весели неща, но отскоро го следиш и си ги пропуснала. когата имаш време прочети- Еврика!,Скъпи електорални единици!, Извънземното, SMS държава.

Petya каза...

Жалко...хубаво начинание Другия да помага на другите в блогуването,но ми се щеше да науча повече за него.

Gloxy-Floxy каза...

За пръв път попадам в тоя ти блог. И ако правилно асимилирам публикацията ти, тя не ме изненадва с нищо, даже и с това, че осъзнаваш неговото съществуване. Само за статистиката, повечето хора не знаят за другите в себе си, а техните "други" в общия случай са от лоши, по-лоши.Твоят не е такъв.Какво значение има скритото му пренебрежение към света, след като е съпричастен,отзивчив и умее да кара хората да се чувстват специални, за което не съм сигурна дали е лично негов или ваш общ талант. От кристално чист егоизъм бих те помолила, остави го да съществува!

Публикуване на коментар

:п :1а :2а :3а :4а :5а :6а :7а

Правила за съдържанието

Криейтив Комънс договор
Произведението използва Creative Commons Признание-Некомерсиално-Без производни 2.5 България License. Моля, копирането на материали от тук, да става с указване на източника с реален линк.
Блог класация

За мен

Моята снимка
"Ако двамата имаме по една ябълка и ги разменим, пак ще имаме по една ябълка. Ако двамата имаме по една идея или информация и ги разменим, всеки ще има по две!" Джордж Бърнард Шоу

Намерете ни във Facebook

  ©Другият - Всички права запазени

Template by Dicas Browser | Template original Dicas Blogger | Topo